SU/8/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Křemačov
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
SU/8/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Křemačov
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/24/V00005840
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00005840
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
21. 03. 2024 10:15
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Pavel
Surname
Dítě
pavel.dite@uzsvm.cz
Phone 1
+420 583481136
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedené nemovité věci. Předmětem ocenění je tato nemovitá věc: Pozemek: • p.p.č. 562/14 o výměře 137 m2, ostatní plocha, ostatní komunikace zapsaný v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 pro k.ú. Křemačov, obec Mohelnice. Popis nemovité věci: Pozemek má charakter veřejné přístupové cesty, která je takto užívána obyvateli sousedních domů. Z větší části je zatravněn a svažuje se směrem k hlavní silnici. Na části pozemku se nachází částečně zpevněná komunikace (štěrková). Nahlížením přes mapový portál územního plánování města Mohelnice je pozemek vymezen jako plochy individuálního bydlení (BI). Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM (ortofotomapa) a ilustrativní fotografie. Přílohou výzvy je „nabídkový list“. Znalecký posudek bude zpracován za účelem prodeje majetku prostřednictvím elektronické aukce. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání závazných cenových nabídek je stanoven do 17. 3. 2024. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Nabídku jsou oprávněni zhotovitelé podat pouze prostřednictvím NEN, a to v souladu s podmínkami stanovenými ve výzvě k podání nabídky a Smlouvě. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena v termínu po 1. 3. 2024 s termínem dodání znaleckého posudku nejpozději do 30 kalendářních dnů po akceptaci objednávky, a to ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a v elektronické podobě ve formátu pdf na adresu Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, OP Šumperk, M.R. Štefánika 20, 787 01 Šumperk. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2024. V souladu s ustanovením Čl. 2.3. odst. f) Rámcové dohody č. 6/2024 musí být objednávka akceptována zhotovitelem prostřednictvím „NEN“ do 2 pracovních dnů. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Pavel Dítě Mgr. Iva Kösslerová tel: 583 481 136 tel: 583 481 125 email: pavel.dite@uzsvm.cz email: iva.kosslerova@uzsvm.cz
Code from the NIPEZ code list
71319000-7
Name from the NIPEZ code list
Služby soudních znalců
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
71319000-7
Name from the CPV code list
Služby soudních znalců
SUBJECT-MATTER NAME
Služby soudních znalců
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P23V00033845
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 11. 2024 06:11 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
21. 03. 2024 10:16 | Uveřejnění účastníků | |||
21. 03. 2024 10:15 | Uveřejnění výsledku |